Friday, August 01, 2014

Menulis semula

Saya berfikir panjang untuk menulis semula.
Tapi lately suka sangat menulis.Idea datang mencurah-curah.
Mungkin sekarang saya sudah rajin membaca berbanding dulu.
Atau mungkin sudah sampai masa untuk menyimpan segala kisah sebelum diri semakin lupa.

Perkara pertama yang saya fikir, nak guna bahasa melayu atau english.
Kalau guna english, satu dunia tahu baca (malu pulak dengan pakcik makcik jepun).
Jadi saya memilih bahasa melayu.
Mungkin bila ada keperluan saya akan menggunakan english atau japanese.

Apa yang ditulis merupakan kisah hidup (walaupun bukan secara terperinci) & pandangan peribadi saya.
Dan jika ada yang tersinggung, saya terlebih dahulu meminta maaf.
Anda boleh baca jika suka. Jika tidak, tiada keperluaan untuk membaca blog saya.
Enjoy reading.

No comments: